ای ام اس در باشگاه بدنسازی Shop in Shop

متد EMS ای ام اس

ای ام اس در باشگاه بدنسازی

باشگاه خود را با خدمات وسایل ورزشی ای ام اس بیست اند بیوتی تزئین و کسب درامد کنید و  باشگاه خود را گسترش دهید

با خدمات وسایل تناسب اندام ای ام اس بیست اند بیوتی ( EMS Beast&Beauty ) در باشگاه خود یک امکانات جدید رو نمایی کنید!

با سرمایه گذاری پایین میتوانید در بازار پر درامد EMS ای ام اس سریع سرمایه گذاری اولیه خود را بدست اوردید و قدم بعدی گسترش دادن باشگاه شما میباشد.

سودآور ترین روش برای گسترش دادن باشگاه بدنسازی خود با تچنلیگی پیشرتهٔ EMS ای ام اس

اگر به دنبال راهی هستید تا باشگاه  خود را با وسایل جدید و پیشرفته و فرصت های زیادی گسترش دهید، دیگر لازم نیست به دنبال راهی باشید، ما به شما پیشنهاد میکنم محصولات ای ام اس بیست اند بیوتی (EMS Beast&Beauty)را به باشگاه خود (Shop in Shop) اضافه کنید.

در مقایسه با سایر گزینه ها برای گسترش دادن باشگاه ورزشی خود، میتوانید با هزینه ی سرمایه گذاری پایین سود بالای بدست بیاورید و این عمل منجر به یک سود فوق العاده بالا شود.اگر در حال حاضر باشگاه ی دارید، شروع به فروش محصولات و خدمات ای ام اس بیست اند بیوتی (EMS Beast&Beauty ) در باشگاه خود کنید بسیار کار اسان و پر در امدی می باشد. خدمات ای ام اس بیست اند بیوتی با انواع “فروشگاه تو یک فروشگاه” (Shop in Shop) با هر اندازه و شرایط به روز رسانی شده. فقط با یک فضای خالی در باشگاه خود میتوانید

کسب درامد بالای داشته باشی

مشتریان خود را افزایش دهید و اعضای باشگاه خود را ارتقا دهید.شروع با یک استودیو ی ای ام اس بیست اند بیوتی ( EMS Beast&Beauty ) در داخل باشگاه بدن سازی خود، می توانید به مشتریان خود طیف گسترده ای از اموزش های EMS ای ام اس  را با کیفیتی بالا  ارائه دهید که احتیاجی به خدمات منحصر به فردی ندارد.

شما از این طریق میتوانید مشتریان جدیدی را جذب کنید که علاقه ای به رفتن در باشگاه نداشته اند اما مایل هستند که در زمانی کوتاه و سرگرم کننده برای تناسب اندام و سلامتی خود حرکتی انجام دهند. هنگامی که انها به طور منظم عضو می شوند می توانید یکی دیگر از خدمات خود رو رونمایی کنید و بین انها تقسیم کنید.

با ارائه چنین پیشنهادات و خدمات جدید میتوانید کار کنان و مشتریان خود را افزایش دهید و فرصتی عالی برای ارتقاء دادن اعضای هیت مدیره برای اموزش EMS ای ام اس  را خواهید داشت و در نتیجه باعث رضایت مشتریان شما شده و مشتریان بیشتری در باشگاه شما سرمایه گذاری خواهند کرد.

فرصت های جدید تجاری و اموزشی برای باشگاه شما

ارائه روش های جدید اموزش برای مشتریان خود با باز کردن فرصت های کسب و کار جدید و گسترش خدمات خود

شما میتوانید اموزش تمرینات خصوصی یا VIP برای بهبود سریع تناسب اندام ارئه دهید، با تغییر دادن بعضی از فضا های به کار گرفته شده در باشگاه می توانید از نهایت ظرفیت خود استفاده کنید و کسب کار تان را با کار ایی سوداور تر انجام دهید.

ارائه خدمات جدید با محصولات ای ام اس در باشگاه خود قادر به داشتن درامدی سوداور خواهید بود.

مزایای مغازه ی در باشگاه برای کسب در امد جداگانه

ارائه اموزش EMS ای ام اس با فرصت های جدید برای تناسب اندام در باشگاه خود و رشد کسب کار با افزایش مشتریان و در نتیجه بازگشت سریع سرمایه اولیه

بدست اوردن بازارهای جدید

با معرفی متد اموزشی ای ام اس برای کسانی که علاقه ی به رفتن باشگاه نداشته اند ولی به دنبال راه حلی برای تناسب اندام خود در مدت زمان کوتاه هستند و فقط با دوبار تمرین در هفته به مدت بیست دقیقه میتوان انها را به باشگاه باز گرداند.

EMS Training Iran چربی سوز تحریک الکتریکی عضلات ای ام اس

ای ام اس در باشگاه بدنسازی

فرصتی بزرگ فروشی متقابل 

شما می توانید از محصولات موجود در بازار و خدمات اموزشی ای ام اس بیست اند بیوتی EMS Beast&Beauty را به مشتریان خود ارائه دهید و یا حتی میتوانید کلاس های اموزشی ای ام اس بیست اند بیوتی را برای مشتریانی که می خواهند سطح امادگی و جسمانی خود را ارتقا دهند به انها ارئه کنید.

ارائه تمرین های پیچیده 

اموزش ای ام اس EMS ای ام اس را با روش های اموزش سنتی، اموزش وزن ویا تمرینات خاص ورزشی ترکیب کنید و مشتریان خود را با یک تجربه ممتاز و پیشرفته اموزش دهید که در مدت زمانی کوتاه نتایج مفیدی را دریافت کنند.

Shop in Shop