تصورات اشتباه در مورد ای ام اس

همانطور که می دانید با کاهش حجم چربی های بدن (چه زیرجلدی و چه احشایی) کار کبد هم در سوخت و ساز و هضم و جذب چربی های بدن سبک و کمتر می شود و متد تمرینی ای ام اس تاثیر به سزایی در کاهش حجم چربی های بدن دارد اما اگر بخواهیم به طور حتم بگوییم که ای ام اس درمان کننده ی کبد چرب است کاملا اشتباه است و این مبحث کاملا در حیطه ی پزشکی و درمان جای دارد.

متد تمرینی ای ام اس نیز مثل انواع ورزش ها و متدهای ورزشی و تمرینی تاثیرات مثبت و بلندمدتی بر بدن دارد و موجب افزایش سطح سلامتی قوای مختلف بدن می شود اما اینکه صرفا بگوییم تاثیر مستقیم بر روی کیفیت قوای جنسی ویا حتی درمان آن دارد غلط گفته ایم.

موضوع قد انسان در درجه اول به وراثت بستگی دارد و سپس به سبک زندگی مثل عادات غذایی، کیفیت خواب، فعالیت ورزشی منظم و … ارتباط دارد. این موضوع را از ذهن به دور بریزیم که فلان ورزش قد را کوتاه یا فلان ورزش قد را بلند می کند بلکه در ورزش خاصی افراد کوتاه قد یا بلند قد موفق تر هستند. متد تمرینی ای ام اس نیز مثل همه تمرینات ورزشی تاثیر مثبتی بر تمام ارگان های بدن دارد اما نمی توان گفت که تاثیر مستقیمی بر کوتاه یا بلند شدن قد دارد.

در کنار تمرینات ای ام اس هر نوع ورزش و فعالیت بدنی بلامانع است و طبق علاقه یا عادت به هرنوع فعالیت ورزشی دلخواه خود بپردازید.

دستگاه ems انرژی الکتریکی را تبدیل به انرژی مکانیکی کرده و با توسط انرژی مکانیکی روی بدن تمرینات ورزشی را اعمال می کند و هیچ گونه برقی وارد بدن نمی کند.

ورزش ای ام اس به به چربی ها و عضلات ناحیه پشت و پهلو فشار مضاعف وارد کرده اما عمق و شدت پالس اینقدر بالا نیست که به کلیه ها برسد و هیچ تاثیر بدی نه تنها روی کلیه ها بلکه روی هیچ کدام از اندام های داخلی و احشایی ندارد.

خیر به هیچ عنوان این اتفاق نخواهد افتاد و فقط فشار خون بالا است که به عروق بیمار آسیب وارد می کند و بهتر است ورزشکارانی که دچار بیماری فشار خون هستن فقط قبل از تمرین مربی خود را مطلع سازند.

هیچ ارتباطی میان تمرینات ای ام اس و آسیب به عروق عصبی وجود ندارد بلکه با پالس هایی که به عضلات و گیرنده های دوکی شکل عضلانی وارد می شود منجر به بالارفتن سطح هماهنگی عصبی و عضلانی خواهد شد.

در آغاز و استارت هرگونه فعالیت بدنی ممکن است که برای ۲ ماه حجم خونریزی کاهش یا افزایش یابد و مجددتنظیم شود و این موضوع صرفا مخصوص کار با دستگاه ای ام اس نخواهد بود. به این موضوع نوعی سازگاری تمرینی گفته می شود.

جلیقه ی های ای ام اس برند بیست اند بیوتی به صورت پزشکی و ایمن طراحی شده طوری که پالس مستقیم به رحم و تخمدان ها وارد نمی شود و پالس عمق بالایی برای ورود به اندام ها و احشا ندارد. اما برای اینکه بانوان عزیز با خیال راحت تری ورزش کنند قبلش با پزشک مشورت کنند اما تاکنون پارگی هیچ نوع کیستی در حین یا پس از تمرین با EMS گزارش نشده.