میکرو استودیو  ای ام اس EMS Micro Studio

میکرو استودیو EMS

میکرو استودیو EMS

میکرو استودیو  یا همان استودیوی کوچک در باشگاه بدنسازی خود یا در مکانی خصوصی(MICROSTUDIO)

‎همیشه می میخواستید یک کسب و کار را شروع کنید که نیاز به سرمایه گذاری کم مالی داشته باشد و در نگهداری مقرون به صرفه باشد؟ شما می توانید با سرعت رشد و پیشرفت کنید.
بسیار از استودیوهای ای ام اس EMS با دستگاه های Beast & Beauty در سراسر جهان کار میکنند ودلیل این امر متناسب بودن قیمت و کیفیت کار کرد ان میباشد.

پیوستن به تعداد روزافزون میزبانان استودیو های ای ام اس در سراسر جهان

وصف تمرینات EMS در همه جای شهر شنیده می شود، نه تنها فروشنگان دستگاه ای ام اس بیست اند بیوتی EMS Beast&beauty ، بلکه کاربران نهایی نیز به طور فزاینده ای علاقه مند به این روش تمرین ای ام اس شدند. ایا میدانید چرا؟

 

جلسات کوتاه مدت! میزان درخواست مشتریان در بخش ای ام اس بیست اند بیوتی EMS بسیار بالا است، این به این معناست که مشتریان با نتایجی که از طریق تمرینات ای ام اس بیست اند بیوتی EMS Beast&beauty می توانند به دست آورند راضی بخش هستند.

طریقه کسب و کار با استودیوی کوچک ای ام اس یا هما میکرو استودیو ای ام اس EMS microstudio
میکرو استودیو ای ام اس بیست اند بیوتی یک مفهوم ثابت و بسیار محبوب در سراسر جهان شناخته شده است، سرمایه گذاری کم و پتانسیلی عظیم برای بازگشت سریع سرمایه با ضریبی کم خطر.اکنون می توانید با سرمایه گذاری پایین تر مالی شروع کنید و منابع خود را به سرعت با سرعت بیشتری به کسب و کارتان اضافه کنید.

کسب و کار Microstudio را می توان حتی با یک فضای کوچک (حدود ۴۵ متر مربع) با یک دستگاه در ابتدا شروع کرد، جهت ارائه آموزش ۱ نفر در ۱ نفر استفاده می شود.

 

 

ما به شما کمک می کنیم
رابطه تجاری ما با تحویل متوقف نمی شود. دانش جامع، نکات و ترفندهای صنعت، محاسبات ROI، مطالعات طرح و برنامه ریزی بازاریابی و نمونه های آن و پایگاه دانش موسسه مربی EMS ، ما در تلاش است تا شما را با تمام اطلاعاتی که لازم است در کسب و کار را هموار و به حداکثر برساند.علاوه بر این، ما خوشحال هستیم که استودیو خود را در وب سایت ما فهرست کنید.

با شروع استودیوی کوچک، آن را کم کم به مرور زمان گسترش دهید
هیچ فرصت تجاری دیگری در مرکز تناسب اندام کاملا مشابه مدل Microstudio وجود ندارد. تقریبا بازگشت سرمایه گذاری و فاکتور ریسک کم، آن را محبوب ترین مدل کسب و کار در صنعت EMS می کند.

مربی EMS با Beast & Beauty می تواند از طریق مایکرو استودیو بیست اند بیوتی Microstudio یک سطح کاملا جدید سودآوری را به دست آورد.
روش مایکرو استودیو بیست اند بیوتی Microstudio ساده ترین و مطمئن ترین راه برای موفقیت است. با یک میکرو استودیوی کوچک بیست اند بیوتی کسب و کار خود را شروع کنید و آن را به مرور زمان گسترش دهید.

میکرو استودیو EMS

میکرو استودیو EMS

مزایای کسب و کار MICROSTUDIO
مدل Microstudio فرصت های تجاری در بازارهای تناسب اندام را ارائه نمی دهد.

سرمایه گذاری کم، بازده عظیم و سریع
با استفاده از مدل میکرو استودیو بیست اند بیوتی micro-studio Beast&beauty ، می توانید بالاترین کیفیت و کمترین هزینه مراقبت در جهان را به دست آورید.

مزیت کلیدی مفهوم Microstudio این است که به خوبی در کوچکترین مقیاس کار می کند. با شروع ۴۵ متر مربع و ۲ کارمند، می توانید استودیو EMS خود را باز کنید و شروع به کسب و کار کنید. این نیازهای کم خروجی منجر به هزینه کم و کم هزینه عملیاتی می شود که تقریبا به شما امکان این را می دهد که واقعا سودآور باشد.

 

ساده ترین راه برای موفقیت
مدل Microstudio محبوب ترین مفهوم کسب و کار در EMS Beast&Beauty است. بیش از ۸۰ درصد از همه استودیوها استودیوهای کوچکی هستند و صدها داستان موفقیت و ده ها تن از مزایای EMS وجود دارد که از این طریق آغاز شده است. بیست اند بیوتی Beast&Beauty مشارکت با تمام استودیوهای خود را با ارائه مشاوره کسب و کار با ارزش، به بهترین شیوه ها و پشتیبانی بازاریابی، به آنها خدمات رسانی میکند.

در راه ایمن رشد کنید
از کوچک شروع کنیدو رشد به تدریج، در سرعت مورد نظر خود را. Microstudio Beast&Beauty مایکرو استودیو بیست اند بیوتی به راحتی وارد بازار می شود، آسان برای شروع و کسب درآمد، شما می توانید به طور طبیعی شروع به رشد کنید.

موفقیت در نزدیکی شماست از طریق میکرو استودیو بیست اند بیوتی
پیوستن به ده ها مزایای موفق EMS بر اساس مدل Microstudio ثابت شده در سراسر جهان.هزینه های عملیاتی کم، نیاز به فضای کوچک برای استودیو و بازدهی چند برابر.