باشگاه داران و مدیران محترم مراکز ورزشی:

باشگاه داران و مدیران

باشگاه داران و مدیران

آیا می دانید چگونه با وجود دستگاه ای ام اس EMS  در باشگاه یا کلوپ ورزشی خود، می توانید درآمدتان را افزایش دهید؟

باشگاه داران و مدیران

قاعدتا شما به عنوان یک مجموعه دار یا صاحب باشگاه ورزشی که الان دارید این مطلب را می خوانید به این فکر هستید که سطح درآمد و سود خود را  از باشگاه ورزشی افزایش دهید؟

در این مقاله کوتاه به طور مختصر و مفید شما را راهنمایی خواهیم کرد:

اگر به این فکر هستید که سطح درآمد و سود خود را  از باشگاه ورزشی افزایش دهید باید بگویم که  این کار بجز با حضور مشتریان رضایتمند بیشتر، محقق نخواهد شد که درعلم بازاریابی ورزشی به  مشتریان وفادار موسوم هستند. و در پله اول  برای  افزایش درآمد در اصل روی این افراد برنامه ریزی می شود و در پله دوم روی بیشتر شدن مشتریان وفادار باید برنامه ریزی کرد.

در مبحث بازاریابی و افزایش درآمد ورزشی شما نیاز به مشتری وفادار دارید. مشتریان وفاداربه مشتریانی می گویند که فقط به مجموعه شما مراجعه کرده و با وجود برندها و رقیبان دیگر، به هیچکس جز مجموعه شما توجه نداشته و یا حتی دوستان و آشنایان خود را نیز با خود به باشگاه و مجموعه شما آورده.

چطور می توان مشتریان وفادار بیشتری داشت؟

این شما هستید که به عنوان مدیر باشگاه ورزشی برای جذب و تعداد مشتریان وفادار خود باید دست به کار شوید!!

حتما حتما اطلاعات ورزشی خود را نسبت به اطلاعات و وقایع ورزشی در کل دنیا به روز کنید!

در مورد لوازم ورزشی جدید حتی مدل های نوین دمبل که وارد بازار می شوند مقاومت نشان نداده و حتما خریداری کرده و در باشگاه ورزشی خود استفاده کنید. این نشان می دهد که شما برای همه سلیقه ها در باشگاه ورزشی خود احترام قائل هستید!

متدهای ورزشی نوین را در دنیا رصد کنید و حتما مربیان و لوازم مربوط به رشته های نوین ورزشی را در باشگاه خود وارد کرده چون با این کار می توانید مشتری را برای خود نگه داشته زیرا هنر نگه داشتن مشتری یک هنر خیلی مهم برای مدیران باشگاه ها محسوب می شود.

متد تمرینی ای ام اس و حضور این دستگاه ورزشی پرقدرت نیز از قوانین مذکور مستثنی نیست زیرا با محاسنی که دارد نه تنها غیرضروری نیست  بلکه یکی از اصول پایه و بنیادی  جذب و نگه داری مشتری است!

وجود یک دستگاه کوچک و پرقدرت ورزشی در یک باشگاه و کلوپ ورزشی می تواند کمک زیادی به ورزشکاران و در نهایت مدیران باشگاه های ورزشی داشته باشد و معامله دو سر سود باشد. و اینکه شما با آوردن یک دستگاه ای ام اس  EMS استاندارد به باشگاه خود رضایت تمامی مشتریان خود را با هر شرایط سنی و جسمی کسب خواهید کرد و به همه نشان می دهید که به فکر تمامی مشتریان خود برای رسیدن به سلامتی و تناسب اندام هستید!

باشگاه داران و مدیران چطور؟!

فضایی که دستگاه ای ام اسEMS اشغال میکند یک فضای بسیار بسیار کوچک است و برای تمرین ورزشکاران نیز فضایی در حدود دو متر در دو متر کفایت می کند و این یعنی بهترین استفاده از کمترین فضا و کسب بیشترین درآمد از کمترین فضا زیرا قیمت پیکیج های ای ام اس EMS حدود دو یا سه برابر دیگر رشته های ورزشی است و زمان اختصاص داده به این تمرین یک سوم رشته های ورزشی دیگر است!

معادله ساده شد! و یک معادله دو سر سود است!!

یک سوم دیگر رشته های ورزشی زمان لازم است تا سه برابر دیگر رشته های ورزشی درآمد کسب شود!

اما این موضوع به نفع ورزشکاران نیز می باشد چون ورزشکاران می توانند یک سوم دیگر رشته های ورزشی زمان به ورزش اختصاص دهند و نتیجه ای دو یا سه برابر بیشتر و سریع تر از سایر رشته های ورزشی کسب کنند! و این یعنی رضایت بیشتر تمامی مشتریان شما برای کسب نتیجه های تمرینی در باشگاه ورزشی شما.

حتی شما به عنوان مدیر باشگاه ورزشی می توانید برای تمام مربیان خود کلاس توجیهی برگزار کرده و از آنان بخواهید برای حفظ سلامت ورزشکاران اگر حس کردند که شخصی نمی تواند پا به پای آنان ورزشی مورد نظر را انجام دهد و یا کهنسال است و یا تازه از زایمان و بارداری فارغ شده و یا ضعف بدنی و عضلانی دارد و بخاطر این ناتوانی از ورزش و باشگاه زده شده است و دوری می جوید  را به سمت متد تمرینی ای ام اسEMS سوق دهند و بیان محاسن این متد تمرینی فرد را مجدد تشویق به انجام تمرین و حضور در باشگاه ورزشی و رسیدن به سلامتی و تناسب اندام  کرده   و با این طرح شما به مشتریان خود اثبات می کنید که حضور و رسیدن به سطح سلامتی و تناسب اندام همه آنان برایتان با ارزش و با اهمیت است!

به عنوان مدیر ورزشی همیشه اطلاعات ورزشی شما از ابزارهای جدید ورزشی، متدهای جدید ورزشی و برنامه های ورزشی در کل دنیا باید به  روز باشد. چون داشتن ضعف در این موارد برابر است با از دست داشتن مشتریان و در نهایت کاهش درآمد و یا حتی ورشکستگی و تعطیلی باشگاه ورزشی شما.