تحلیل حرکات ای ام اس EMS

GUARD

 

تحلیل حرکات ای ام اس EMS -همانطور که مشاهده میفرمایید پاها به اندازه عرض شانه باز است درجه کف دستها به حالت نیم مشت به سمت ۹۰ پشت فرد صاف است. دستها در جلوی بدن زاویه آرنج صورت قرار دارد درجه میسازد. ۱۰۰فرد به حالت اسکوات اصلاحی( نیم اسکوات) نشست دارد و لگن با ران یک زاویه درجه است. ۱۱۰ تا ۱۰۰ زانوها از پنجه پا جلوتر نمیرود و زاویه زانوها حدود در این تمرین هیچگونه فشاری بر مفاصل وارد نمی شود، همچنین در تمرینات لاغری و فرم دهی به بدن وقتی به مفاصل زاویه اندکی داده شود موجب میشود که کار بر روی عضلات سریعتر و عمیق تر انجام شود. عضلات درگیر در این تمرین را از بالا به پایین را نام برده و مورد بررسی قرار میدهیم: که با تحریک این عضله توسط پالس میتوان به خوش فرم شدن و عضلانی شدن عضله تحت ترقوه ای قفسه سینه کمک کرد و چربی های قسمت بالاسینه را ( در افراد چاق) از بین برد!

 

Guard تحلیل حرکات ای ام اس EMS

Guard تحلیل حرکات ای ام اس EMS

که با پالس دادن برروی این عضله میتوان به کاهش دردهای گردن، رفع قسمت فوقانی عضله ذوزنقه ضعف گردن و خوش فرم شدن سرشانه ها و گردن کمک کرد. با پالس دادن به این عضله میتوان کمک شایانی به افرادی داشت که از داشتن دردهای عضله گوشه ای ناشی از دیسک گردن یا آرتروز گردن رنج میبرن، چون با تقویت این عضله میتوان به استحکام و تثبیت جایگاه مهره های گردن کمک شایانی داشت!

 

با تمرین و پالس دادن بر این عضله موجب فراخ شدن قفسه سینه، سفت و خوش عضله دندانه ای بزرگ فرم شدن سینه ها، از بین رفتن چربی های کنار خارجی سینه شده و انجام کارهای یدی راحت تر و با قدرت تر نیز انجام خواهد شد. برای تقویت دست پرتاب بسکتبالیست ها، هندبالیستها، ورزشکاران رشته های بیسبال و پرتاب دیسک و تمرینات بالاتنه در تی آر ایکس کاربرد بسیار دارد

 

با وارد شدن پالس به این عضله موجب میشود که بالاسینه خوش فرم و برجسته عضله سینه ای کوچک شود و برای انجام حرکات پرتابی و تمرینات تی آر ایکس و مشت زنی و بوکس و حرکت پارو زدن در قایقرانی کاربرد بسیار دارد. با درگیر شدن این عضله در حین تمرین نتایجی مثل خوش فرم شدن و عضلانی عضله تحت ترقوه ای شدن بالا سینه و ترقوه به وجود خواهد آمد و ورزشکاران تمرینات کاربا دستگاه و بسکتبال و شناگران پس از تقویت این عضله به نتایج تمرینی خیلی خوبی دست پیدا خواهند کرد.

 

که چهار عضله هستند و به عضلات ( اس آی تی اس) معروف هستند. عضلات چرخش دهنده بازو با گرفتن پالس توسط پد بازو، مستقیم بر روی این عضلات کار میشود و موجب از بین رفتن چربی های اطراف بازو شده و بازو را خوش فرم و ورزشی میکند و عصب های عصب رسان به انگشتان دست نیز تقویت خواهند شد. تقویت این عضلات برای تمام ورزش هایی که در آن روی بازوها و ساعد کار میشود مناسب است و توصیه میشود.

 

با وارد شدن پالس برروی این عضله به تقویت و ازبین رفتن چربی های زیربغل، عضله غرابی بازویی رفع شلی و افتادگی پوست بازو و زیر بغل کمک خواهد شد. و در ورزشکاران کانوئینگ و رویینگ در قایقرانی، بارفیکس، بوکس، پلانک، وزنه برداری تاثیر بالایی دارد. وقتی این عضله درگیر پالس و تمرین شود.

 

هم چربی های اضافی آن از بین میرود و عضله دوسربازو هم برجسته تر و سفت تر خواهد شد و میتوان به جرات گفت که هر ورزشی که در آن دستها دخیل باشند این عضله درگیر است.

در حرکت اسکاتی که در تمرین مشاهده میکنید، قسمت تحتانی این قسمت تحتانی عضله پشتی بزرگ دارد. با پالس گرفتن این عضله زوایای عضله بسیار درگیر است و کمک زیادی به عضله مربع کمری زیادی از پهلوها و پله ههای چربی اطرف کمر و پشت از بین خواهد رفت. وزنه برداران تاکید زیادی بر تقویت این عضله دارند و رزمی کاران لگدهای چرخشی و پرنده ی خود را مدیون قدرت این عضله هستند، ژیمناستها برای موفقیت در حرکات ملق و آفتاب بالانس، به این عضله توجه خاصی دارند. کاملا واضح است که پالس گرفتن شکم چه نتایجی در برخواهد داشت؟

از عضله مورب داخلی شکم جمله حذف چربی های زائد. خوش فرم و عضلانی شدن شکم. و برموفقیت در همه رشته های ورزشی بطور مستقیم و غیر مستتقیم تاثیر دارد!

یک عضله عمقی است که با گرفتن پالس بر روی لگن روی این عضله نیز عضله سوئز خاصره ای کار خواهد شد و موجب لاغر شدن از قسمت جانبی لگن و کاهش حجم از پهلوهای خارجی لگن و ران صورت بگیرد.وقتی طاق باز درازبکشید و پاهارا از زمین بلند کنید میتوانید این عضله را لمس کنید. و اشخاصی که از ناراحتی های کمر مثل بیرون زدگی دیسک و یا آرتروز رنج میبرند با تقویت این عضله درصد درد خود کاسته.

 

تحلیل حرکات ای ام اس EMS

۸۰میتوانند از سه عضله سرینی را در کنار هم و همزمان مورد بررسی قرار عضله سرینی بزرگ، میانی، کوچک میدهیم زیرا رابطه خیلی نزدیکی در اجرای وظایف، دارند و به هم متصل هستند.با پالس دادن بر این عضلات میتوان بک لگن خوش فرم و عاری از هرگونه چربی را به ارمغان داشت و با تقویت این عضلات در برابر در رفتگی استخوان دنبالچه، کمر درد و لگن درد مضمن خواهیم بود. تقویت این عضلات برای رزمی کاران، ورزشکاران پرتاب دیسک و وزنه و …، سوارکاران، زیمناست ها و شناگران حائز اهمیت است.

 

این و پهن داخلی ، پهن میانی، پهن خارجی شامل عضله راست رانی عضلات چهارسر ران گروه عضلانی قوی ترین عضلات بدن هستند و کارهای خیلی مهمی در ورزش همچون پرش ها، حفظ تعادل، تغییرمسیر ناگهانی، افزایش سرعت دوندگان و ….. را برعهده دارند.عامل اصلی ضعف این عضلات تجمع چربی در پشت ران و قسمت تحتانی لگن است.

 

ورزشکارانی که پالس دریافت کرده اند اذعان داشتند که نه تنها چربی های پشت ران بدون شل شدگی و افتادگی پوستشان، از بین رفت، بلکه ران پا دارای فرم بسیار زیبایی شده، عضلات آن سفت تر شده، درد زانوها از بین رفته و با سرعت بیشتری میتوانند راه بروند و ورزش کنند.

 

در بحث تمرینات توانبخشی نیز، که روی افراد کم توان و ناتوان جسمی انجام میشود، با پالس گرفتن عضلات چهارسر ران جلوی پیشروی ساییدگی کشکک زانو و آرتروز کشکک زانو گرفته شده، تعادل فرد در حین راه رفتن بهتر شده، تارهای عصبی پا حساس تر و دقیق تر از قبل عمل کردند.

 

عضلات چهارسر ران یعنی در پشت ران واقع شده که عضلات مخالف گروه عضلانی همسترینگ که یک گروه عضلانی تاثیر گذار بسیار زیاد ،دوسر رانی، نیم غشایی اند شامل عضلات نیم وتری بر عملکرد مفصل زانو و عضلات ساق پا نیز میباشند، این گروه عضلانی، کملا منعطف و کاملا حساس در برابر کشش ناگهانی هستند و زمانی که پالس دریافت میکنند موجب میشود که انعطاف پذیری این

عضلات بیشتر شده و پیرو آن ژیمناستهای عزیز حرکات زیباتری را به نمایش بگذارند و دونده های پرش از مانع سریعتر و راحت تر از مانع عبور کنند. رزمی کاران لگد های خود را بلندتر بزنند و ضربات پای خود را به صورت حریف برسانند و ….. و بعد از دریافت پالس و فرم گرفتن و رفع چربی های زائد موجود بر روی این عضلات، فشار و وزن اضافی از روی مفصل زانوها نیز برداشته شد.

تحلیل حرکات ای ام اس EMS

 

اینجا می توانید مقاله علمی در مورد EMS

(ای ام اس)  را  بارگیری کنید