حتما پزشکان محترم فیزیوتراپ از مزایای وجود یک عدد دستگاه ای ام اس در مطب خود مطلع هستند!

قیمت ای ام اس EMS

قیمت ای ام اس EMS

همانطور که متد تمرینی ای ام اس EMS یکی از روش های خوب برای پیشگیری از بیماری های جسمی است بهترین مکمل درمانی در کنار متد ها و روش های فیزیوتراپی هم محسوب می شود. وجود یک عدد دستگاه ای ام اس برای پزشکان فیزیوتراپ نه تنها هیچ گونه بار مالی نخواهد داشت بلکه می تواند موجب بالا رفتن سطح رضایت بیماران و افزایش تعداد مراجعه کنندگان و در نهایت منجر به افزایش میزان درآمدشان شود.
از ای ام اس برای بهبود وضعیت فیزیکی مثل اصلاح الگوی حرکتی، کاهش وزن و پیرو آن کاهش فشار بر روی مفاصل، کاهش دردهای مفصلی، تقویت عضلات مهم و حساس بدن در کنار مراحل فیزیوتراپی کمک گرفت.

 

ای ام اس برای مرکز فیزیوتراپی

حتی اگر بیمار نتواند سرپا بایستد در همان حالت خوابیده که تحت درمان فیزیوتراپی قرار گرفته می تواند همزمان یا بعد از اتمام فیزیوتراپی تحت پالس ای ام اس نیز قرار گیرد.و نحوه ی تجویز ای ام اس در مراکز فیزیوتراپی بدین صورت است که تعداد جلساتی که فرد برای فیزیوتراپی مراجعه می کند، تحت پالس ای ام اس هم قرار بگیرد و پزشکان و کاردرمانان طی یک جلسه آموزشی می توانند در استفاده از برنامه های متدتمرینی ای ام اس مسلط شوند.
نکته مهم اینجاست که فیزیوتراپ ها و پزشکان در کل دنیا شناخت کافی از متد تمرینی ای ام اس دارند و طی تحقیقات بسیار، به منحصربه فرد بودن و ویژگی های دستگاه ای ام اس EMS پی برده اند و خود نیز برای تمرینات ورزشی و تکنیک های مکمل توانبخشی و فیزیوتراپی از ویژگی ها و وجود این دستگاه بهره مند شده اند.

دستگاه ای ام اس EMS برند بیست اند بیوتی BEASTANDBEAUTY ساخت کشور آلمان به علت قابلیت استفاده دومنظوره یعنی هم در حالت اکتیو ACTIVE و هم در حالت پسیو PASIVE علاوه بر حضور در کلوپ ها و باشگاه های ورزشی درمراکز توانبخشی، مراکز فیزیوتراپی، مراکز نگه داری معلولین و سالمندان جهت جلوگیری از تحلیل عضلانی و مکمل درمان در این افراد به صورت پسیو PASIVE ، نیز دیده می شود و این موضوع در سراسر دنیا امتحان خود را پس داده و در کنار همه تیم های مددکار و خدمت گذار به انسان ها یک عدد دستگاه ای ام اس نیز وجود دارد.

 

ای ام اس برای مرکز فیزیوتراپی

سلولیت (تجمع چربی)
کمردرد چیست ؟