مزایای اجاره دستگاه ورزشی Beast&Beauty (لیزینگ مالی)

ای ام اس EMS
Beat and Beauty EMS Brand
ای ام اس EMS

_اگر شما تصمیم گرفته اید که یک کسب و کار جدید را شروع کنید،تبریک می گوییم در هر کجای دنیا که باشید از طریق دستگاه ورزشی Beast&Beauty میتوانید استودیو و کسب و کار ورزشی خود را شروع کنید.

آیا می‌دانستید به غیر از خرید دستگاه میتوانید از امتیاز لیزینگ مالی (اجاره دستگاه) این شرکت برخوردار شوید؟

در اینجا مزیت های اصلی لیزینگ مالی(اجاره تجهیزات) برای کسب و کار شما آورده شده است.

_پول نقد را کنترل کنید.

از طریق لیزینگ مالی ، سرمایه در گردش (حساب بانکی) شما را برای هزینه های روزمره، توسعه کسب و کار یا هزینه های غیر منتظره مربوط به تجارت ذخیره می کند.

علاوه بر پس انداز سرمایه در گردش، با هزینه های قابل پیش بینی ماهانه می توانید با اعتماد به نفس برنامه های بلند مدت را برای تجارت خود تدوین کنید و کسب و کار خود را با تجهیزات ورزشی مورد نیاز تنظیم کنید۱، در حالی که پول نقد خود را برای سایر هزینه ها در دسترس داشته باشید.

_تجهیزات قدیمی را به روز میکنید.

اجاره تجهیزات EMS برند Beast&Beauty بسته به نوع کسب و کار شما می تواند به پیشرفت و توسعه و بروز بودن تجهیزات و فناوری شما کمک کند.

_چه مدت قصد دارید دستگاه ورزشی Beast & Beauty را اجاره کنید؟

اگر فقط قصد دارید آن را برای کوتاه مدت نگه دارید ، ممکن است دریابید که لیزینگ مالی( اجاره) گزینه خوبی نسبت به خرید آن باشد.

_همچنین می توانید مدت اجاره خود را تعیین کنید ،

در نهایت ، چند قانون ساده ممکن است در تصمیم گیری در مورد اجاره یا خرید به شما کمک کند. اگر نیاز شما نسبت به استودیو و فضای ورزشی فقط به یک عدد دستگاه beast&beauty است و پول دارید یا می توانید وام کم بهره دریافت کنید ، فقط کافی است آن را بخرید و در دراز مدت پول خود را پس انداز خواهید کرد.

ولی اگر نسبت به مکانی که برای EMS اختصاص داده اید که تعداد دو عدد دستگاه به بالا نیاز باشد ، ممکن است لیزینگ گزینه بهتری باشد.

مزایای اجاره دستگاه EMS

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاد ما ، لطفا فرم تماس را پر کنید. مشاور ما با شما تماس می گیرد.

Notice: Array to string conversion in /home2/topkalac/domains/beastandbeauty.ir/public_html/wp-content/plugins/google-captcha/google-captcha.php on line 706
Array

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.