قیمت دستگاه ems باشگاهی

خرید دستگاه ems

دستگاه ای ام اس EMS-صاحب باشگاه ورزشی هستید؟

صاحب مرکز فیزیوتراپی هستید؟

مالک باشگاه تناسب اندام هستید؟

آیا در باشگاه خود دستگاه EMS دارید؟

اگر در باشگاه خود دستگاه ای ام اس دارید به شما تبریک می گوییم!

چون شما صاحب کسب و کار به روز و مدرن و حرفه ای می باشید و به بیزینس خود و رضایت مشتریان اهمیت می دهید!
بله امروزه کسب و کار سنتی پاسخگوی نیاز مشتریان نیست بلکه حضور افراد تحصیل کرده و باتجربه و حرفه ای در علم ورزش و امور سلامتی و تناسب اندام در کنار مدرن ترین دستگاه های ورزشی است که شما را در صدر باشگاه های ورزشی قرار داده و می توانید در کنار رضایت بالای مشتریان به درآمد دلخواهتان نیز دست پیدا کنید.

 

شاید فکر کنید که دستگاه EMS چطور می تواند شما را در ردیف بهترین باشگاه های ورزشی شهرتان قرار دهد پس برایتان توضیح می دهیم:

 

  1.  در کنار دستگاه ای ام اس حضور مربی حرفه ای ورزشی ضروری است! بنابراین ورزشکار از استفاده و نتیجه گیری عالی در تمرین با متد ای ام اس لذت خواهد برد!
  2.  در کنار دستگاه ای ام اس حضور یک فیزیوتراپ یا متخصص کایروپراکتیکار و یا دکتر تربیت بدنی الزامی است! پس افرادی که ناتوانی های حرکتی و جسمی نیز دارند می توانند با خیال آسوده خود را به متخصص سپرده و شاهد نتایج عالی باشند.
  3.  با وجود دستگاه ای ام اس و متخصصین مذکور، نه تنها شما میزبان ورزشکاران هستید بلکه افرادی که نیازبه تمرینات توانبخشی، تمرینات اصلاحی و طب فیزیکی هم باشند به مرکز شما مراجعه کرده و زیر نظر متخصص مجرب با خیال آسوده به تمرین می پردازند.

حضور متخصصین علوم ورزشی در یک فضا و وجود دستگاه های ورزشی و متدهای تمرینی روز دنیا در باشگاه شما می تواند یک محیط حرفه ای را پدید بیاورد که زبان زد عام و خاص خواهد بود!

واقعا باشگاه شما بدون ای ام اس ناقص است!

اگر مدرن نشوید انتظار بهترین بودن را نداشته باشید![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]