بیست اند بیوتی برند معتبر و پرطرفداردر دنیا

بیست اند بیوتی

بیست اند بیوتی

Beast & Beauty in the world of EMS Training

وظایف فدراسیون ها و هیئت های ورزشی در زمان ورود متدهای جدید تمرینی به جامعه چیست؟

 

دستگاه ای ام اس برند بیست اند بیوتی ساخت کشور آلمان در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مثل آمریکا، سوئیس، اتریش، هلند و کشور سازنده آن یعنی آلمان طرفدار زیادی در بین ورزشکاران آماتور، باشگاهی، نیمه آماتور و حرفه ای دارد.
از دلایل پرطرفدار بودن بیست اند بیوتی میشه به موارد ذیل اشاره داشت:

 

  • بالا بودن طول عمر مفید دستگاه نسبت به برندهای دیگر.

  •  بالا بودن مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش این برند نسبت به دیگر برندها.

  • بالا بودن طول عمر مفید لوازم مصرفی و اکسسوری این برند ورزشی نسبت به سایر برندها.

  •  دارا بودن برنامه های توانبخشی، شبه فیزیوتراپ، لاغری و عضله سازی برای افراد و نیازهای مختلف فیزیکی و جسمی.

  •  این برند موفق به اخذ تمامی استانداردهای پزشکی و ورزشی و سلامت ، از کشور آلمان شده یعنی کاملا سلامت محور و بی خطر است.

  •  نوع سیم کشی دستگاه جوری طراحی شده که از دسترس مستقیم ورزشکار به دور است اما اگر سیم آسیب ببیند نیازی به تعویض جلیقه نیست و کابل به طور کامل قابل تعویض به صورت فوری می باشد.

  •  دستگاه بیست اند بیوتی به صورت انفرادی و تک نفره است و این ویژگی مهم یعنی هر ورزشکار باتوجه به شرایط فیزیکی و اهداف تمرینی مختص به خود و در کنار مربی خصوصی تمرین می کند.

فروش دستگاه ای ام اسهمچنین در هر یک ازمراکز فیزیوتراپی، تغذیه، تناسب اندام، ورزشی، طب ورزش، حرکات اصلاحی، حرکت درمانی و هوم جیم های محلی و باشگاه های بزرگ ورزشی یک یا چند عدد از این دستگاه منحصر به فرد به چشم می خورد.

 

از ویژگی های منحصربه فرد دستگاه ورزشی بیست اند بیوتی ساخت آلمان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

  1.  برنامه های تمرینی به صورت مجزا برای هریک از اندام ها و اعضای بدن وجود دارد، یعنی برنامه لاغری، عضله سازی و توانبخشی برای هر یک از اعضای بدن به صورت مجزا وجود دارد.

  2.  سیستم محافظتی که در دستگاه طراحی شده، از ورود جریان برق به بدن جلوگیری می کند و در نهایت عوارض تنفسی ناشی از ورود جریان برق وجود ندارد.

  3.  دستگاه بیست اندبیوتی نیاز به انجام تمرینات سخت ورزشی در حین دریافت پالس ندارد چون دارای ویژگی تنظیم پالس در سطوح مختلف تمرینی است خود تمامی نیازهای ورزشکار را به تنهایی رفع می کند.

  4.  حتی اشخاصی که توانایی حرکت فیزیکی ندارند می توانند زیرنظر مربی پالس بگیرند تا دچار تحلیل عضلانی نشوند.

  5. گفتار آخر اینکه حتی افراد میانسال و کهنسال که توانایی انجام حرکات ورزشی ندارند برای افزایش طول عمرمفید جسمی خود، می توانند با بیست اندبیوتی در کنار مربی خصوص خود به ورزش بپردازند.

نکته مهم اینجاست که شما با کمترین هزینه به صورت انفرادی و تحت نظر مربی خصوصی ورزش می کنید و نسبت به باشگاه ورزشی ساعات کمتری را به ورزش می پردازید اما با نتیجه گیری بیشتر!

با ورود به قرن جدید و زندگی مدرن، سبک فعالیت های ورزشی نیز مدرن شده و متدهای قدیمی جای خود را به متدهای جدید ورزشی داده است پس وظیفه فدراسیون ها و هیئت های ورزشی :

  1.  کسب دانش و آگاهی کامل نسبت به متدهای جدید تمرینی از طرف فدراسیون ها و هیئت های ورزشی.

  2. شناساندن این متدهای جدید به عموم جامعه.

  3. برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی برای تربیت مربیان ورزشی.

  4.  برنامه ریزی بلند مدت برای ورود متدهای مدرن ورزشی به باشگاه ها و کلوپ های ورزشی.

  5.  کارشناسان ورزشی در فدراسیون ها و هیئت های ورزشی ملزم به ، روز بودن اطلاعات تمرینی و ورزشی می باشند.