تاثیر تمرینات  ای ام اس  EMS بر درمان و رفع سلولیت:

درمان و رفع سلولیت

در واقع سلولیت چیست؟

همه ما به نوعی زمانی که اضافه وزن داریم درگیر سلولیت های بدن خود هستیم و مشاهده کردیم که این اجزا بدن و پوست ما را چقدر زشت و پیر  جلوه می دهند حتی در زمان پوشیدن لباس های جذب نیز شاهد ابراز وجود سلولیت های بدن خود هستیم که موجب شده آن زیبایی را که با پوشیدن لباس مورد نظر، دنبالش بودیم را به دست نیاوریم.

البته  راه های زیادی را برای رفع این مشکل  امتحان کرده ایم و خیلی از ما با شکست برای رفع این اجسام مزاحم روبرو شده ایم.

درمان و رفع سلولیت

درمان و رفع سلولیت

اصلا سلولیت چیست و چگونه به وجود می آید؟

هرگاه تجمع سلول های چربی در یکی از اعضای بدن یا در کل بدن به وقوع بپیوندد این انباشتگی چربی به صورت گلوله گلوله  و یا به شکل ساچمه های ریز  در زیر پوست نمایان می شود که زیبایی  اندام و عضو را تحت تاثیر خود قرار می دهد که برخی افراد آن را مانند پوست نارنج یا پرتقال می نامند.

اغلب تجمع سلولیت در پشت ران پاها، باسن، بازوها و اطراف شکم قابل مشاهده است و ظاهر بد شکلی را به بدن می بخشد و در زنان بیشتر از مردان شایع است. برای رفع این مشکل شرکت های دارویی و زیبایی کرم ها و لوسیون های زیادی را با تبلیغات فراوان به دست مردم رسانند که طبق گزارشات کمتر از ۵ درصد جوابگوی مشکل سلولیت بوده است.

بهترین روش برای درمان سلولیت های مزاحم، پیشگیری است که می توان با داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم هرگز دچار این عارضه نشد. نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز نیز می تواند به پیشگیری از این ضایعه کمک کند همچنین افرادی که خواهان پیشگیری و یا رفع سلولیت هستند از ماساژ نیز دور نباشند و حداقل هفته ای یک جلسه ماساژ دریافت کنند تا نواحی درگیر به سلولیت دچار افزایش رطوبت و سوخت و ساز شوند. شما  به هر دلیلی که  به این عارضه دچار هستید ما با مطالعات بسیار زیاد و امتحان کردن راه های گوناگون ، بهترین و عالی ترین راه حل را به شما ارائه می دهیم:

جای نگرانی نیست چون شاید در متدهای تمرینی سنتی شما مجبور بودید که متحمل رژیم های سخت غذایی و تمرینات طاقت فرسای ورزشی شوید تا شاید درصدی بتوانید از دست این موجودات مزاحم راحت شوید اما با ورود فناوری های جدید در بحث ورزش و تناسب اندام و ورود دستگاه  و متد های تمرینی  علمی و مدرن روز دنیا به حوزه ورزش و تناسب اندام رفع  دائمی سلولیت های بدن به صورت تضمینی و تخصصی برای افراد متقاضی انجام می شود.

این یک آگهی تبلیغاتی نیست!

بلکه یک مبحث ورزشی-علمی و بصورت اثبات شده است!

یکی از متدهای لاغری روز دنیا برای درمان سلولیت ها متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINING است.

شما با صرف کردن زمان خیلی کوتاهی بدون اینکه مجبور باشید متحمل رژیم های سخت غذایی شوید و یا مجبور باشید ساعات بسیار طولانی را در باشگاه های ورزشی صرف کنید می توانید بصورت صددرصدی و بدون بازگشت از سلولیت های خود برای همیشه خلاص شوید.در هرجلسه ۲۰ دقیقه ای از تمرین حدود ۷۰۰ کیلوکالری انرژی در بدن شما سوزانده می شود که برابر با ۳ جلسه کار با دستگاه های بدنسازی است! میزان پالس انقباضی توسط دستگاه ای ام اس حدود ۳ برابر پالس انقباضی از طرف مغز است به همین دلیل سلول های چربی و سلولیت ها را با شدت و سرعت بالا ازبین خواهد برد.

این موضوع یکی از بزرگترین اکتشافات و اتفاقات در مبحث علوم ورزشی روز دنیاست.

زمانی که شما تمرینات ای ام اسEMS  را آغاز می کنید به علت ورود پالس قوی و عمقی  به عضله، سوخت و ساز  در تارهای عضلانی تا  درصد بالایی افزایش پیدا کرده و با افزایش متابولیسم  بدن را قادر می سازید که با سلول های چربی به مقابله پرداخته و پالس های عمیق می توانند خیلی ساده  سلول های چربی را متلاشی کرده و پوست را لیفت کرده و با فرم زیبایی که به عضلات شما می بخشد انگار نه انگار که روزی در آن ناحیه سلولیت و چربی وجود داشته است!

از همه مهمتر این است که شما در قبل و بعد از تمرین با ای ام اسEMS آب می نوشید که این خود یعنی عادت دادن کبد برای بالانگه داشتن سوخت و ساز بدن شما در تمامی ساعات طول روز است و جلوگیری از تشکیل مجدد سلولیت.

نکته ای که قابل اهمیت است این است  بعد از اتمام دوره تمرینی  با ای ام اس EMS چون  با تقویت عضلات در بدن به صورت همزمان همراه بوده، عضلات تقویت شده به همراه  متابولیسمی که دیگر مثل قبل پایین نیست اجازه نخواهند داد که سلولیت برگشت پذیر باشد.

نکات تغذیه ای که در کنار تمرینات ای ام اسEMS برای رفع سلولیت پیشنهاد می شود عبارتند از:

-جایگزین کردن روغن های گیاهی بجای روغن های حیوانی در وعده های غذایی.

-نوشیدن ۵ لیوان آب در روز.

-عدم نوشیدن هرگونه نوشیدنی در حین یا بلافاصله پس از صرف غذا.

-عدم مصرف خوراکی و تنقلاتی مثل چیپس و آجیل شور.

-عدم مصرف قندهای مصنوعی.

-خواب کافی.

-دوری از استرس.