مصاحبه ویژه EMS با خانم دکتر الناز بهرامی :

سوالات و شبه های متداول ورزشکاران از متد تمرینی ای ام اس ترینینگ EMS TRAINING

مصاحبه ویژه EMS

مصاحبه ویژه EMS

۱-در مورد چگونگی و ماهیت متد تمرینی  ای ام اس EMS  می توانید توضیح دهید؟

یعنی دریافت پالس و انقباض بر روی بیش از ۹۰ درصد از گروه های عضلانی بدن در ۲۰ دقیقه تمرین و اینکه معادل ۷۰۰ کیلوکالری ( برابر با ۳ جلسه کار با دستگاه) کالری سوزی انجام می شود. پالس های صادره از  دستگاه ای ام اس EMS به عضلات توسط الکترودهای پیشرفته  منتقل  می شود و این الکترودها از طریق پوشیدن یک جلیقه تمرینی به صورت غیر مستقیم با بدن اتصال پیدا کرده. جلیقه تمرینی خود نیز متشکل از سیم کشی تخصصی و حرفه ای و علمی است که کمک کند الکترودهای دستگاه ای ام اس EMSبدون جابجایی در مکان مورد نظر از بدن قرار گیرند.

۲-تفاوت متد تمرینی ای ام اس با تمرینات ورزشی سنتی چیست؟

ویژگی متد تمرینی ای ام اس EMS این است که شما را سریعتر، بدون رعایت رژیم های سخت و بدون انجام ورزش های سخت بدنی و در زمان کوتاهتری به هدف تمرینی و یا اندام ایده آل می رساند   و زمان حضور شما را درباشگاه ورزشی به طور چشمگیری کاهش می دهد و همیشه در سرتاسر زمان تمرین مربی خصوصی در کنار شما حضور دارد  و حتی می توانید در منزل خودتان از این متد تمرینی به همراه مربی خصوصی بهره مند شوید.

۳- آیا پالس های صادره از دستگاه ای ام اس EMS به بدن دارای برق هستند؟

خیر به هیچ عنوان در برند بیست اندبیوتیBEASTANDBEAUTY  برق وارد بدن نمی شود و این پالس ها از جنس پالس های طبیعی صادره از مغز انسان به عضلات هستند  پس با اینکه دستگاه با برق کار می کند اما برق را به بدن انسان منتقل نخواهد کرد.

۴-دلیل توصیه شما برای انجام تمرینات ای ام اس EMS با برند بیست اند بیوتی چیست؟

به عنوان مدرس متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINER  و شناخت کامل از دستگاه های ای ام اسEMS موجود در بازار و ویژگی هرکدام از برندهای موجود در بازار و اینکه با تمام برندهای موجود در بازار تمرین کرده ام می توانم به جرات بگویم که تنها برندی که به طور واقعی در همه زوایای عضلات پالس و چالش ایجاد می کند و به تمام معنا نیازی به انجام حرکات ورزشی سخت در حین استفاده از دستگاه ای ام اس EMS  ندارد برند بیست اند بیوتی BEASTANDBEAUTY است که ساخت صد درصد کشور آلمان است و اینکه تنها در هنگام تمرین با این برند است که برق به همراه پالس وارد بدن نمی شود.

تمام ورزشکارانی که قبلا با دیگر برندها تمرین کرده اند پس از تمرین با ای ام اس EMS  برند بیست اند بیوتی  BEASTANDBEAUTY کاملا موافق با صحبت های من هستند و تایید می کنند که پالس این دستگاه اصلا بدن را اذیت نخواهد کرد!

مصاحبه ویژه EMS

۵- آیا ای ام اس EMS برای ریکاوری ورزشکاران حرفه ای در بعد از مسابقات ورزشی کاربرد دارد یا خیر؟

صددرصد کابرد دارد !!

زیرا کمپانی سازنده این دستگاه در آلمان از قبل به فکر همه نیازهای ورزشکاران بوده و برنامه ریکاوری  و بازگشت به حالت اولیه در برند بیست اند بیوتیBEASTANDBEAUTY     طراحی شده و وجود دارد که پیشنهاد می شود حتما زیرنظر متخصص این کار انجام شود.

۶- آیا متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINING  به سیستم اعصاب مرکزی و محیطی آسیب وارد نمی کند؟

خیر. از آنجایی که پالس های صادره به عضلات از دستگاه ای ام اس EMS  دقیق مشابه با پالس ها و دستورات مغزی به عضلات است و هم جنس هم هستند هیچ گونه تداخل و ورود و آسیبی به سیستم عصبی مرکزی و محیطی وارد نمی کند بلکه این دو سیستم را تقویت هم می نماید.

مصاحبه ویژه EMS

۷- آیا متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINING  به سیستم انقباض قلبی و پمپاز خون  آسیب وارد نمی کند؟

خیر. زیرا جنس پالس ها و وظایف پالس های دستگاه ای ام اس از جنس و وظایف پمپاژهای قلبی مجزاست و هرگز باهم تداخلی نخواهند داشت.

۸- آیا متد تمرینی ای ام اس EMS TRAINING  به  دریچه های قلبی، همچون میترال یا تری کاسپید و یا دریچه خروج سرخ رگ آئورتی  در قلب  آسیب وارد نمی کند؟

در حین تمرین با ای ام اس EMS TRAINING   قاعدتا افزایش فشار خون را همراه خواهد داشت و کسانی که مشکلات قلبی ندارند به هیچ گونه مشکل و عارضه ای دچار نخواهند شد اما اشخاصی که دچار مشکلات قلبی باشند هرچند مشکل آنان ساده باشد به هیچ عنوان متد تمرینی EMSرا امتحان نفرمایند چون با توجه به اینکه کدام منطقه از قلب دارای مشکل باشد دچار مشکل وسیع تر و شدیدتری خواهند شد.

۹- مگر عنوان نشد که EMS   برند BEASTANDBEAUTY   نیاز به فعالیت ورزشی ندارد اما چرا برای بیماران قلبی باز هم این متد تمرینی توصیه نمی شود؟

درست که نیاز به انجام فعالیت ورزشی ندارد اما بازهم در حین تمرین فشار خون و حرارت بالا رفته و کسانی که مشکل قلبی دارند نمی توانند این افزایش فشار را تحمل کرده و آسیب جدی خواهند دید.

مصاحبه ویژه EMS

۱۰- آیا برنامه های تمرینی بانوان و آقایان با متد تمرینی  EMS ای ام اس  متفاوت است یا خیر؟

خیر متفاوت نیست. هر شخصی چه خانم و چه آقا، چه نوجوان، چه جوان، چه میانسال می توانند از برنامه مناسب فیزیک و بدن خود که در دستگاه ای ام اس EMS دارای تنوع بسیار است را استفاده کنند.

۱۱- در دستگاه ای ام اس EMS با توجه به وجود پالس در ناحیه شکم و زیر شکم، بانوان را تهدید به ناباروری نمی کند؟

اولا اینکه پالس دستگاه ای ام اس EMS نقطه ای نیست بلکه محوری است یعنی در همه نواحی بدن به صورت یکنواخت پخش می شود. ثانیا وقتی که جنس انقباض و پالس های صادره از دستگاه ای ام اس EMS   با انقباض و پالس های صادره از مغز هم جنس هستند بدیهی است که آسیبی شمارا تهدید نخواهد کرد و عوارضی هم نخواهد داشت.

۱۲- آیا اشخاصی که بخاطر بیماری های مختلف در بستر خوابیده اند نیز می توانند از متد تمرینی EMS ای ام اس بهره مند شوند؟

شرکت آلمانی سازنده دستگاه ای ام اس EMS  برند بیست اند بیوتی BEASTANDBEAUTY  به فکر این افراد نیز بوده است زیرا برنامه های توانبخشی و ریکاوری نیز در این دستگاه برنامه ریزی و پیاده شده/و این دستگاه تنها دستگاه ای ام اس EMS در دنیاست که نیاز به انجام هیچ گونه فعالیت ورزشی ندارد.

بله افراد در بستر نیز می توانند استفاده کنند بجز افراد باردار، افرادی که مشکلات قلبی یا تشنج دارند.

مخصوصا افرادی که بخاطر انواع گرفتگی و اسپاسم و یا مشکلات عضلانی و استخوانی دربستر خوابیده اند از دستگاه ای ام اس EMS برند بیست اند بیوتیBEASTANDBEAUTY حتما زیر نظر متخصص در منزل استفاده کرده و نتیجه را لمس کنند  و در کنار ریکاوری از تحلیل عضلات و ضعف بدنی نیز جلوگیری کنند.

مصاحبه ویژه EMS