آموزش EMS برای سالمندان

تحقیق آموزش EMS ای ام اس به عنوان یک فرم جایگزین آموزش برای سالمندان

بر اساس تحقیق EMS ای ام اس توسط Wolfgang Kemmler و Simon von Stengel 2010 – 2012

آموزش EMS برای سالمندان

آموزش EMS برای سالمندان

مشارکت در ورزش منظم. به طور کلی شناخته شده و گسترده تحقیق شده است که کاهش طبیعی و سن در توده عضلانی و عملکرد یک شیوه زندگی فیزیکی فعال است. با این حال به علت محدودیت های فیزیکی، کمبود زمان یا عدم انگیزه، تعداد زیادی از شرکت کنندگان سالم قادر به انجام یا عدم تمایل به انجام (شدید) تمرین مقاومتی می باشند.

شرح و نتیجه تحقیق

تاکید بر EMS، Kemmler ای ام اس و فون Stengel در اثرات EMS کل بدن بر پارامترهای قدرت و توده عضلانی در افراد مسن. سی زن یائسه (متوسط سن ۵ ± ۶۵ سال)، شرکت کنندگان از یک مطالعه ساله در تمرین مقاومتی با شدت بالا، برای یک دوره ۱۴ هفته انجام جلسات تمرین ۲۰ دقیقه EMS. اثرات مثبت قابل توجهی مشاهده شد:

چربی بدن کاهش می یابد

قدرت افزایش یافته است

قدرت افزایش یافت

محققان دیگری مطالعه دیگری را انجام دادند که حتی پارامترهای بیشتری را آزمایش کردند. برای مطالعه دوم، ۲۸ مرد بی نظیر (۷۵-۶۵ ساله) بر روی ظرفیت فیزیکی و تغییرات در ترکیب بدن قبل و بعد از آموزش EMS ای ام اس آزمایش شدند. پس از ۱۴ هفته آموزش EMS، نتایج آزمون برای ۲۸ مرد، اثرات مثبت قابل توجهی را نشان داد:

توده عضلانی افزایش می یابد

چربی بدن کاهش می یابد

دور کمر کاهش یافته است

قدرت افزایش یافته است

ظرفیت هوازی افزایش یافت

نتایج این تحقیق اثربخشی آموزش EMS را برای افراد ۶۰ ساله و بالاتر نشان می دهد و روش جایگزین جذابی را برای آموزش فراهم می کند. آموزش EMS به تنهایی قادر به انجام تمرینات مقاومتی بدون ریسک بود، به غیر از موانع مربوط به سن، به ترتیب برای زنان و مردان است. هر دو گروه مطالعه بهبود در ترکیب بدن (چربی بدن، توده عضلانی، دور کمر، و همچنین ظرفیت فیزیکی (قدرت، قدرت و ظرفیت هوازگی.

نتیجه

نتایج مطالعه نشان می دهد آموزش ای ام اس می تواند در اکثر گروه های سنی مورد استفاده قرار گیرد و می تواند به بهبود ترکیب بدن و همچنین توانایی فیزیکی آنها کمک کند. در نتیجه یافته های خود، موارد زیر را ذکر می کنیم: “… به بهترین وجه، ما از مطالعات ورزش معمولی که به طور قابل توجهی تغییرات مطلوب چربی و چربی آزاد را نشان می دهد، آگاه نیستیم. نتایج قابل توجه است، با توجه به کوتاه مدت … “

W. Kemmler و S. von Stengel موسسه فیزیک پزشکی، دانشگاه فریدریش الکساندر.