استودیوی ای ام اس Ems Studio در تهران

استودیوی ای ام اس Ems Studio در تهران و ویژگی های آن:

تا کنون وارد یک استودیوی کوئیک فیتنس یا ای ام اس شده اید؟

پس از ورود به استودیوی ای ام اس چه چیزی نظر شما را جلب کرده؟

 

استودیوی ای ام اس Ems Studio در تهران -بله همانطور که مشاهده می کنید در یک فضای کوچک می توانید نیازهای بدنی و فیزیکی خود را برطرف کنید و زیر نظر یک مربی ماهر به صورت خصوصی ورزش کنید.
یک استودیوی ای ام اس استاندارد دارای یک یا چند دستگاه تمرینی ای ام اس نور کافی تهویه هوای مناسب و مطلوب و حضور یک مربی ماهر در سرتاسر جلسات تمرین و حضور یک مشاور متخصص در کنار شماست.

مخصوصا پس از شیوع ویروس کووید ۱۹ در سرتاسر دنیا و اینکه باشگاه ها و استخرها به اجبار تعطیل شدند اما مراکز استودیوی ای ام اس به صورت انفرادی به فعالیت خود ادامه داده و ورزشکاران را برای رساندن به اهداف تمرینی خود یاری دادند و حتی کسانی که به خاطر شیوع کرونا نتوانستند جلسات توانبخشی و فیزیوتراپی خود را ادامه داده و تکمیل کنند، توانستند در مراکز ای ام اس ترینیگ به ادامه جلسات بازتوانی، اصلاحی و حرکت درمانی خود پرداختند.

 

ویژگی بسیار خوب دیگر استودیوی ای ام اس این است که بدون سرمایه گذاری کلان و بدون تاسیس باشگاه در متراژ بالا می توان یک باشگاه ورزشی مدرن و مجهز داشت و شما نهایتا به یک یا چند دستگاه ای ام اس، چندعدد کش لوپ، چند عدد دمبل و کتل بل نیاز دارید. و در هر کوچه و خیابانی می توان استودیوی ای ام اس را تاسیس کرد.

دلیل اهمیت فیزیوتراپ ها و EMS

دلیل اهمیت فیزیوتراپ ها و EMS

سیاست ورزش همگانی و تندرستی در کل دنیا این است که به جای تاسیس تعداد محدودی از باشگاه های ورزشی بزرگ در شهرهای بزرگ، به تاسیس تعداد زیادی مراکز کوئیک فیتنس و استودیوهای ای ام اس کاملا مجهز در سرتاسر شهر پرداخته تا دسترسی به امکانات ورزشی برای همه افراد و سنین آسان باشد.

استودیوی ای ام اس Ems Studio در تهران