متد EMS ای ام اس مکمل آب درمانی

ضرورت وجود متد تمرینی ای ام اس   EMS به عنوان مکمل تمرینی، در کنار تمرینات آب درمانی  هیدروتراپی HYDROTHERAPY

در مورد آب درمانی هیدروتراپی چه می دانید؟

همانطور که می دانید  همه افراد  از معجزه تمرینات آب درمانی و یا حتی راه رفتن معمولی در آب برای بهبود بیماری های مفصلی، ضعف ها و گرفتگی های عضلانی و ریکاوری پس از اعمال جراحی و …. مطلع هستند و نتایج بسیار مثبتی نیز کسب کرده اند.

متد ای ام اس مکمل آبدرمانی

متد EMS ای ام اس مکمل آب درمانی

تمرینات در آب تاثیرات  بی بدیل و فوق العاده  عالی بر بدن می گذارند مثل کاهش درد، افزایش دامنه حرکتی مفاصل، بالارفتن انعطاف پذیری و قدرت اندام به طوری که بدون وجود فشار روی مفاصل، فرد می تواند به راحتی زیر نظر متخصص تربیت بدنی و یا طب فیزیکی در آب به تمرینات ورزشی بپردازد.

مکانیسم های آب درمانی عبارتند از:

درد  بخاطر گرم شدن عضو  از بین می رود.

عدم فشار روی مفاصل در حین تمرین

بهره وری از مقاومت آب برای تقویت مفاصل

بهبود روحیه و مفید برای درمان افسردگی

بسیاری از افراد آسیب دیده و کهنسال را می توانید به طور مرتب در استخرهای آب درمانی مشاهده کنید و زمانی که از آن ها میزان رضایت در روند پیشرفت تمرینات و بهبود فیزیکی سوال بپرسید بیش از ۹۰ درصد اعلام رضایت دارند و از بهبود و یا حتی درمان بیماری های خود خواهند گفت.

البته محیط استخرها  و بهداشت  استخر و حضور ورزشکاران و مشکلاتشان جای صحبت مجزا و مفصل  دارد که در این مقاله نمی گنجد.

حال می خواهیم در مورد تعامل دو متد تمرینی یعنی آب درمانی هیدروتراپی  HYDROTHERAPY و ای ام اس ترینینگ EMS TRAINING صحبت کنیم!

تعامل ای ام اس و آب درمانی برای افرادی که مجاز به تمرین هستند و در موردشان در مباحث و مقالات قبل صحبت شده  بسیار نظر  خوب و اثربخشی است چون در هر دو متد تمرینی هیچ فشاری بر مفاصل وجود ندارد و تقویت عضلات در حالت استاندارد و بدون عارضه انجام می شود. حتی بیمارانی که دچار آسیب یا بیماری بوده اند با هر دو متد تمرینی می توانند تمرینات توانبخشی و تقویتی داشته باشند.

EMS قابل حمل

EMS قابل حمل

متد ای ام اس مکمل آب درمانی

 متخصصین علوم ورزشی  و کار درمانان و فیزیوتراپیست ها عقیده دارند که برای سرعت در روند بهبود بیماری و یا اثربخشی بیشتر تمرینات توانبخشی ترکیب دو متد تمرینی ای ام اس و آب درمانی بسیار حائز اهمیت است و می توان یک یا دو جلسه در هفته با متد ای ام اس EMS   فرد را مورد تمرین قرار دارد و دو جلسه در هفته ورزشکاران را برای تمرینات در آب ، به استخر هدایت کرد. زمانی که این روش برای ورزشکاران، افراد کهنسال و آسیب دیده اجرا شد مشاهده شد که روند بهبود و توانبخشی بیماران با سرعت بیشتری انجام شده و مشکلات  و ضعف های مفصلی در هر جلسه کمرنگ تر از جلسه قبل شده.

پس می توان به تمامی سالن های ورزشی و مجموعه های ورزشی که دارای استخر و کلاس های آب درمانی هستند توصیه کرد که حتما یک عدد دستگاه ای ام اس EMS نیز در مجموعه ورزشی قرارداده و تمرینات توانبخشی و تقویتی با متد تمرینی  ای ام اس را نیز در پکیج های آب درمانی و حرکات اصلاحی  خود گنجانده  و ورزشکاران را با برنامه ریزی متخصصین مربوطه مورد تمرین قرار دهند. که این موضوع منجر به بالارفتن رضایت مشتریان و افزایش سطح سلامت جامعه نیز خواهد شد.