تاثیرتمرن با ای ام اس EMS بر ریکاوری پس از آسیب در ورزشکاران حرفه ای:

ای ام اس EMS ورزشکاران حرفه ای -ابتدا باید بدانیم که ورزشکار حرفه ای دقیقا به چه ورزشکاری گفته می شود؟

از خیلی از افراد شنیده می شود که می گویند من ورزشکار حرفه ای هستم و سالهاست که در باشگاه به ورزش مورد علاقه خود به صورت حرفه ای می پردازم اما نکته اینجاست که از نظر تعاریف و استانداردها به این ورزشکار حرفه ای نمی گویند و دسته بندی ورزشکاران به قرار ذیل است:

۱- ورزشکاران حرفه ای: که شغل آنها ورزش کردن و کسب مقام است و از این راه کسب درآمد می کنند و در طول هفته تقریبا هرروز و روزی ۷ تا ۸ ساعت ورزش می کنند و یک تیم یا کشور برای موفقیت آنان در ورزش سرمایه گذاری های بسیاری انجام می دهد.
۲- ورزشکاران رده قهرمانی: شغل آنها ورزش نیست و ممکن است که از طریق ورزش کسب درآمد نیز نداشته باشند و هدف آنها فقط کسب مدال و سکوی های قهرمانی است.

۳- ورزشکاران معمولی: در باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در حال فعالیت و ورزش هستند و برای سلامت عمومی خود و تناسب اندام و بهبود حال روحی خود ورزش می کنند.

حالا برایمان روشن شد که موضوع اصلی در این مقاله بر کدام دسته از ورزشکاران تمرکز دارد!

موضوعی که در ورزشکاران حرفه ای خیلی قابل اهمیت است این است که ورزشکاران مراقب باشند تا دچار آسیب های ورزشی نشوند زیرا زمانی که یک ورزشکار که در سطح حرفه ای و قهرمانی ورزش می کند زمانی که دچار آسیب شود می تواند رنکینگ یک تیم و یا یک کشور و حتی یک قاره را جابجا کند و دچار افت جایگاه کند. مسئله مهم دیگر این است که آیا ورزشکار پس از بهبود از آسیب دیدگی عملکرد و قوت قبل را داشته باشد یا خیر؟
هرمیزان آسیب دیدگی جدی تر باشد نگرانی دست اندرکاران، مربیان و اسپانسرهای تیم نیز بیشتر خواهد بود.
زمانی که ورزشکار آسیب می بیند تحت نظر پزشک ابتدا درمان می شود و سپس به سمت ریکاوری و بازتوانی سوق داده می شود.
مبحث ریکاوری در دو جایگاه تعریف می شود:

۱- ریکاوری بین تمرینات ورزشی.

۲- ریکاوری در زمان آسیب دیدگی به منظور بهبودی آسیب.

ریکاوری پس از آسیب در این ورزشکاران با متخصص ماساژ درمانی، متخصص حرکات اصلاحی، فیزیوتراپیست و متخصص طب ورزش و روانشناس تیم انجام می گیرد.
اما در خیلی از مواقع ممکن است فقط بر ناحیه آسیب دیده و ریکاوری آن تمرکز شود درصورتی که تمام بدن ورزشکار در دوره استراحت افت شدیدی پیدا خواهد کرد.
در اینجاست که متخصص طب ورزش وارد عمل می شود و بدین نکته توجه دارد که با تمرینات استانداردی که می تواند در کنار دستگاه ای ام اس EMS TRAINING طراحی کند، کمک شایانی به بهبود و بازگشت به حالت اولیه فرد داشته باشد. بدین صورت که تمام بدن ورزشکار را برحسب نیاز و هدف تمرینی مورد ورزش و تمرین قرار دهد و طبق نیازها می تواند از ابزارهای کمکی مثل لوپ، دمبل، مدیسنبال، کتل بل استفاده کند.
اینطوری در کنار درمان ناحیه آسیب دیده، ورزشکار خیلی سریعتر بهبود و ریکاوری خواهد شد و اینکه افت عملکرد در ورزشکار کمتر رخ خواهد داد و سریعتر از قبل می تواند به میدان مسابقه بازگردد.
چون ریکاوری اکثر ورزشکاران با متدهای ایستا و بدون فعالیت های شدید انجام می شود می توان از ای ام اس برند بیست اند بیوتی BEASTANDBEAUTY برای ریکاوری این عزیزان بهره برد چون خود دستگاه برنامه توانبخشی نیز داراست و تنها دستگاهی است که در تمرینات پسیو PASSIVE و ایستا نیز کارایی بالایی دارد.

متد تمرینی ای ام اس EMS جایگاه بالایی در بین ورزشکاران رده حرفه ای و قهرمانی باز کرده چون همه ورزشکاران در این رده ها در کنار تمرینات تخصصی خود ازاین متد ورزشی به عنوان یک مکمل قوی و استاندارد بهره می برند و حتی در زمان ریکاوری، ( چه ریکاوری بین تمرینات ورزشی و چه ریکاوری بعد از ابتلا به آسیب های ورزشی) نیز از این متد تمرینی بی بهره نیستند.
توصیه می شود که حتما در مراکز تمرینی ورزشکاران حرفه ای و قهرمانی یک عدد دستگاه ای ام اسEMS وجود داشته باشد و یا حتی در اردوهای ورزشی و کمپ های تفریحی- ورزشی نیز از این متد تمرینی بی نظیر بی بهره نمانیم.