سوالات متداول ورزشکاران حرفه ای در مورد متد تمرینی ای ام اس

۱- آیا متد تمرینی ای ام اس تاثیری بر شکستن رکورد شنا در ماده سرعت دارد؟

همانطور که می دانید با تقویت عضلات بدن، می توان شاهد افزایش سطح سرعت، قدرت یا استقامت در بدن بود. در مورد ماده سرعت در شنا هم این موضوع صدق می کند، شنا در شاخه سرعت ترکیبی است از سرعت، استقامت و ورزشکار حتما باید تمرینات عمومی و اختصاصی رشته ورزشی خود را انجام دهد و سپس در کنار تمرینات از برنامه های ترکیبی و برنامه های استقامتی دستگاه ای ام اس نیز بهره مند شوند.

 ۲- من یک رزمی کارم و می خواهم بدانم برای آمادگی جهت مسابقات رده کشوری، چندجلسه در هفته می توانم با دستگاه ای ام اس تمرین کنم؟

رشته های رزمی ترکیبی هستند از تلفیق سرعت، سرعت انفجاری، توان، قدرت و استقامت و توام با تمرکز بالا پس بنابراین
پیشنهاد می شود که در کنار تمرینات تخصصی رشته ورزشی خود، حتما هفته ای ۳ جلسه نیز با ems تمرین کنند و نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنند.چون تمرینات ای ام اس با انقباض مضاعفی که بر تارهای عضلانی وارد می کند توان عضله را در قالب های مختلف قدرت، سرعت، استقامت و … افزایش می دهد.

۳- برای ژیمناست ها متد تمرینی ای ام اس چه کمکی می تواند داشته باشد؟

ژیمناستیک تلفیقی است از استقامت و انعطاف پذیری و قدرت. ورزشکاران رشته ژیمناستیک باید از سه نوع برنامه ای ام اس در ظول هفته به طور مجزا و جلسه ای بهره ببرند. به صورتی که در یک جلسه از برنامه هوازی برای تقویت استقامت خود، بهره ببرند و در یک جلسه از برنامه قدرتی دستگاه بهره ببرند که در تمریناتی همچون دارحلقه و خرک موفق باشند و در جلسه سوم از برنامه ترکیبی دستگاه استفاده کنند.

۴- برای قایق رانان در رده های قهرمانی و حرفه ای به چه صورت می توان از متدتمرینی ای ام اس بهره برد؟

از تمرکز بر دستها و کتف و شانه اهی قایقرانان نمی توان دور بود و اینکه متد تمرینی ای ام اس در ۲۰ دقیقه تمرین می تواند تمام عضلات در نواحی مذکور را در سطوح سطحی و عمقی مورد تمرین قرار دهد و بسیار کاربردی و مطلبوب است.

۵- در مورد دوندگان سرعت یا استقامت متد تمرینی ای ام اس چه کمکی خواهد کرد؟

متد تمرینی ای ام اس هم زمان تارهای عضلانی تند انقباض و کند انقباض را مورد پالس و انقباض قرار می دهد پس دوندگان چه استقامتی و چه سرعتی می تواند از ای ام اس بهره مند شده و نتایج خوب تمرینی را لمس کنند..

۶- آیا متدتمرینی ای ام اس برای تقویت دستها و افزایش موفقیت در رشته تیراندازی هم موثر است؟

بله چرا که انقباض و پالس بر روی عضلات کتف و سرشانه و بازو به صورت مستقیم وجود دارد و زمانی که عضله تقویت شود پس تسلط بر روی عضله و در نتیجه موفقیت در نشانه روی و لرزش کمتر در هنگام آزاد کردن تیر مشاهده خواهد شد. پیشنهاد می شود که ورزشکاران در رشته ی تیراندازی در ماده های مختلف حتما دو جلسه در هفته تمرین با دستگاه ای ام اس کنند و نتایج مطلوب را مشاهده کنند.

۷- آیا از متد تمرینی ای ام اس به عنوان تمرین مکمل در مورد ورزش کشتی هم می توان بهره برد؟

کشتی گیران حتما برای تقویت بیشتر عضلات خود در ناحیه شکم، کمر، کتف و بازوها از متد تمرینی ای ام اس استفاده کنند و شاهد افزایش سطح مهارت، قدرت، سرعت و چابکی و استقامت خود باشند چون اساس کار کشتی درگیری همه جانبه و همزمان گروه های عضلانی بزرگ و کوچک است و ای ام اس شرایط تمرین و تمرکز را بر تمام گروه های عضلانی کشتی گیران مهیا کرده.

۸- چه نوع از برنامه های تمرینی ای ام اس را برای ورزشکاران رشته های توپی پیشنهاد می کنید؟

رشته های ورزشی توپی ترکیبی هستند از مهارت های استقامتی، سرعتی و چابکی. پیشنهاد می شود که هفته ای ۳ جلسه، هر جلسه یک پارت از برنامه ترکیبی دستگاه ای ام اس بهره مند شوند

نکته مهم این است که تقریبا همه رشته های ورزشی در شاخه های مختلف، تلفیقی از مهارت های استقامتی، سرعتی، قدرتی، هوازی، چابکی و توان هستند که ورزشکار را نیازمند به رشد و تقویت همه جانبه ی مهارت های ورزشی خود کرده و تقریبا همه ورزشکاران مخصوصا ورزشکاران رده های حرفه ای و قهرمانی ملزم به تمرینات همه جانبه می باشند که در میان تمرینات همه جانبه ی خود می توانند به متد تمرینی ای ام اس emstraining اعتماد کرده و از آن بهره جویند و نتایج فوق العاده آن را لمس کنند چون دستگاه ای ام اس به طور همزمان همه گروه های عضلانی را به صورت سطحی و عمقی تحت پالس قرار داده و ورزشکاران رشد و تقویت همه جانبه را در عضلات و در نهایت در عملکرد خود لمس خواهند کرد.