محدوده اعمال پالس روی بدن توسط دستگاه ای ام اس

محدوده اعمال پالس های هر برنامه بر روی بدن توسط دستگاه ای ام اس EMS برند بیست اند بیوتیBEASTANDBEAUTY:

در این مقاله سعی برآن است که مطالب متفاوتی در مورد پالس های ای ام اس در اختیار خوانندگان و مربیان عزیز قرار بگیرد تا با تسسلط بیشتری بتوانند به تمرین با ورزشکاران بپردازند.
حال می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که هر برنامه ای که در دستگاه ای ام اس EMSبرند بیست اندبیوتیBEASTANDBEAUTY طراحی شده دقیقا کدام ناحیه را بیشتر در زیر جلیقه تمرینی مورد پالس قرار می دهد، توجه داشته باشیم که در تمام برنامه ها پالس در همه نواحی از بدن توسط جلیقه تمرینی اعمال می شود اما در هر برنامه با توجه به اهداف تمرینی درصد پالس های اعمال شده بر هر ناحیه متفاوت خواهد بود که در جدول ذیل توضیح داده شده است:
دقت داشته باشیم چون در همه برنامه ها پالس به صورت درصد مشخص شده به قسمت بازوها و ران وارد می شود، فقط ضروری دانسته شد که پالس های نواحی زیر جلیقه تمرینی تحلیل شود چون اختلاف پالس در زیرجلیقه متفاوت است.
دستگاه دارای سه لول برنامه ای است:

هر لول دارای ۱۰ برنامه است:

لول یک با ۶۰ درصد اکثریت قدرت دستگاه
لول دو با ۸۰ درصد اکثریت قدرت دستگاه
لول ۳ با ۱۰۰ درصد اکثریت قدرت دستگاه
این جدول مربوط به LEVEL 1 دستگاه ای ام اس است EMSو اعداد به صورت درصدی نسبت به پالس به باقی اندام ها بیان شده:

 

محدوده اعمال پالس روی بدن توسط دستگاه ای ام اس

محدوده اعمال پالس روی بدن توسط دستگاه ای ام اس

در برنامه ۶ چون اینتروال است پالس در ناحیه ناف و شکم و ناحیه پهلوها دارای نوسان است و کم و زیاد می
شود بین ۳۰ تا ۷۰ درصد نوسان دارد.
دربرنامه ۷ نیز اطراف نافو زیر شکم بین ۳۰ تا ۶۰ درصد در طی برنامه تمرینی دارای نوسان است.
در برنامه ۱۰ چون برنامه برای ماساژ در انتهای تمرین طراحی شده به همین منظور درصد پالس ها در تمام بدن یکنواخت است
نکته بسیار مهم این است که در LEVEL 2 و LEVEL 3 دستگاه درصد پخش شدن پالس در یک ناحیه نسبت به ناحیه دیگر بر طبق قوانین مذکور در جدول بالا پیش می رود منتها چون نفوذ پالس ها بیشتر است در هر قسمت در لول ۲ حدود ۲۰ درصد به پالس های مذکور اضافه شده و در لول ۳ نیز حدود ۲۰ درصد به پالس های لول ۲ اضافه می شود.

همچنین در جدول زیر میزان مدت زمان پتلس و استراحت در هر برنامه به طور کامل بیان شده تا مربیان و ورزشکاران عزیز بتوانند با تسلط و آگاهی بالا به تمرین با دستگاه ای ام اس بپردازند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

که برنامه های ذکر شده در لول یک دستگاه ، در لول های بعدی نیز تکرار میشود اما میزان قدرت و نفوذ پالس در هر برنامه تغییر خواهد کرد و در لول دو و سه دستگاه، پالس ها عمیق تر و پرقدرت تر خواهد شد.

محدوده اعمال پالس روی بدن توسط دستگاه ای ام اس

محدوده اعمال پالس روی بدن توسط دستگاه ای ام اس