قیمت دستگاه ems باشگاهی
فیزیولوژی انقباض عضلات در EMS
2023-11-02
خرید ای ام اس
من دستگاه EMS هستم
2023-11-02
قیمت دستگاه ems باشگاهی
فیزیولوژی انقباض عضلات در EMS
2023-11-02
خرید ای ام اس
من دستگاه EMS هستم
2023-11-02

ورود EMS به زندگی ما

دستگاه‌های مربی EMS

ورود EMS به زندگی ما:

مقدمه:

ای ام اس خودش یک سبک زندگی است می پرسید چگونه؟

خیلی واضح است! چون

ورود EMS به زندگی ما- در دنیای امروز که سبک زندگی انسان ها مدرن شده و به سمت پیشرفت و صنعتی شدن می رود این صنعتی شدن روی تمام مراحل و قسمت های زندگی تاثیر گذاشته است از جمله: سبک غذا، سبک و مدل خانه ها، ورزش و تفریحات ، بهداشت و سلامت، آرایش و زیبایی و حتی طرز تفکر و کسب درآمد انسان ها متفاوت تراز قبل شده و یک مشکل بزرگ که به وجود آمده کمبود وقت ونداشتن فرصت کافی برای انسانهاست و موجب شده تا انسان خیلی کمتر از قبل فرصت رسیدگی به ابعاد مختلف روحی و جسمی وخانوادگی خود را بطور کامل پیدا کند و درنهایت بروز مشکلات پی در پی و ثانویه را تجربه کند.

ورزش EMS در اصل با ورود خود به دنیای سلامت و ورزش به تمامی انسانها این موضوع را خاطرنشان کرد که با گسترش صنعت با سرعت بالا درزندگی، چطور افراد بتوانند با این سرعت خود را همسان کنند و تمامی جوانب زندگی خود را به روز و کامل تحت مدیریت خود قرار دهند.

EMS می گوید که من یک متد ورزشی مدرن هستم و دنیای صنعتی و مدرن یعنی رسیدن به هدف در مدت زمان کوتاه و با صرف کمترین انرژی!

 تمرینات مربی EMS

پس از ورود Emsبه زندگی ما:

1- متوجه شدیم که عمر ما همچون طلا گرانبهاست پس شغل خود را به طور حرفه ای آغاز کنیم و در آن هدفمند کار کنیم و به فکر پیشرفت باشیم.

2- غذاهای فوری را از رژیم غذایی خود حذف کنیم و غذای خود را هوشمندانه و مناسب با خصوصیات و شرایط فیزیولوژیک بدن خود انتخاب کنیم و سالم غذا بخوریم.

3- با ورود دانش وتکنولوژی به ورزش، حتی با داشتن درگیری های شغلی و کمبود وقت و نبود زمان کافی برای ورزش نیزمی توان به نزدیکترین استودیوی EMS مراجعه کرد و از سلامتی و تناسب اندام لذت برد و به آرامش نسبی رسید.

متد تمرینی EMS به تمامی انسان ها خاطرنشان کرد که حتما نتیجه خوب با صرف زمان زیاد بر روی مسائل بدست نمی آید بلکه باید هوشمندانه برنامه ریزی، تمرکز وتلاش کرد.

ایران ems قیمت

سلامتی به روش Ems یعنی:

1- با ورزش EMS در مدت زمان کوتاه و بدون آسیب از شر چربی های اضافه در بدن خود خلاص شوید.

2- با ورزش EMS در مدت زمان کوتاه به تناسب اندام و استایل دلخواه خود برسید.

3- با ورزش EMS ناهنجاری های اکتسابی اسکلتی و عضلانی خود را درمان و رفع کنید.

4- با ورزش EMS اعتماد بنفس خود را بالا ببرید و حال روحی خود را بهتر کنید.

نتیجه گیری:

ورود تکنولوژی به زندگی نه تنها بد نیست بلکه زندگی را برای ما راحت تر و دلپذیرتر می کند با این شرط که بتوانیم از زندگی خود لذت ببریم و این را فراموش نکنیم که در زندگی صنعتی حتی با نداشتن وقت کافی نیز می توان به تمامی اهداف زندگی و به صورت چندجانبه دست پیدا کرد و این موضوع را متد تمرینی ای ام اس به همه اثبات کرد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
error: Content is protected !!