خرید ای ام اس
من دستگاه EMS هستم
2023-11-02
کاربرد EMS در رشدعضلات و تقویت قدرت و بیشینه استقامت
کاربرد EMS در رشدعضلات و تقویت قدرت و بیشینه استقامت
2024-02-03
خرید ای ام اس
من دستگاه EMS هستم
2023-11-02
کاربرد EMS در رشدعضلات و تقویت قدرت و بیشینه استقامت
کاربرد EMS در رشدعضلات و تقویت قدرت و بیشینه استقامت
2024-02-03

ترکیب EMS با تمرینات KEGEL

 

ترکیب EMS با تمرینات KEGEL

ترکیب EMS با تمرینات KEGEL- تمرینات کگل باعث تقویت عضلات دیواره واژن و لگن می‌شود همچنین عضلات عمقی کف لگن را به شدت تقویت کرده و حداقل تاثیر مثبتی که دارد باعث می شود که واژن زنان در هنگام رابطه جنسی و دخول سفت‌تر شود و در نهایت به بهبود شدت و کیفیت ارگاسم زوجین کمک می کند. داشتن عضلات کف لگن سفت و مستحکم در زنان به هنگام زایمان طبیعی، رابطه جنسی و ارگاسم بسیار مهم است

وظیفه عضلات کف لگن:

عضلات کف لگن مسئول:
  1. ایجاد انقباضات شدید و در نهایت رسیدن به اوج لذت‌ در رابطه جنسی هستند که هنگام بروز ارگاسم در دستگاه تناسلی زن و مرد به طور همزمان احساس می‌شود.
  2. از طرفی وقتی این عضلات سالم باشند، ارگاسم شدیدتر و طولانی‌تر می‌شود. بانوان محترمی که در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند، ممکن است عضلات لگن آن‌ها ضعیف شده باشد و نیازمند تقویت عضلات این ناحیه باشند. به همین سبب عضلات تقویت شده در کف لگن به بانوان اجازه می‌دهد تا در حین دخول، آلت همسرشان محکم‌تر و در زمان طولانی تر در واژن قرارگرفته که این حالت برای مرد و زن به طور همزمان لذت بخش‌تر است.
  3. همچنین این عضلات اگر قوی و مستحکم باشند موجب زایمان راحت و بازگشت سریع تر پس از زایمان خواهند شد.
  4. ورزش دادن و تقویت عضلات کف لگن منجر به افزایش جریان لنف و خون درناحیه لگن شده. که این گردش خون بهبود یافته باعث افزایش برانگیختگی جنسی، روانی و توانایی بالا رفتن دفعات ارگاسم در زنان می‌شود.
  5. همچنین یکی از وظایف مهم درعضلات کف لگن انعطاف‌ پذیری واژن در هنگام دخول را فراهم می‌کند و لذت را چندین برابر کرده و زنانی که رابطه جنسی دردناکی را تجربه می‌کنند نشانگر ضعف عضلات مذبور است که حتما باید به یک فیزیوتراپیست لگن مراجعه کنند.
  6. همچین اگر زنان خواستار این هستند که در دوران میانسالی و کهنسالی افتادگی رحم و مثانه را تجربه نکنند حتما تمرینات کگل را جدی بگیرند.

تمرینات کگل گروه تمرینی استاندارد و بدون آسیب برای تقویت عضلات کف لگن در زنان و مردان است که حتما باید سه جلسه در هفته و هر جلسه به مدت یک ساعت انجام شود که ورزشکار با وزنه و یا بدون وزنه می تواند زیرنظر مربی انجام دهد.

همچنین در دوران یائسگی و کاهش سطح هورمون استروژن در بدن زنان می‌تواند منجر به ایجاد جریان خون با سرعت پایین تر در عضلات کف لگن و کاهش کلی قدرت ماهیچه‌ها شده که با انجام تمرینات کگل می توان خون قدیمی را از لگن بیرون رانده و با وارد کردن خون جدید و تازه به تقویت بافت های ناحیه لگن کمک کرد.

تمرینات کگل برای تقویت عضلات کف لگن

ریکاوری لگن پس از زایمان:

عضلات کف لگن می‌توانند بعد از بارداری و زایمان( طبیعی یا سزارین) ضعیف شوند. این ضعف با زایمان طبیعی دو برابر می شود که می‌تواند عوارض وحشتناک و بلند مدت را به همراه داشته باشد.

جالب است بدانید که آسیب های بعد از زایمان نیز تا 70 درصد با تمرینات کگل رفع خواهند شد

مهم این است که از قبل از بارداری حتما این تمرینات را انجام دهید و در دوران بارداری نیز از تمرینات کگل دور نمانید.

علائم ضعف عضلات لگن:
  1. نشت و ریزش قطرات ادرار از مثانه که از کنترل خارج است.
  2. نشت و ریزش مقدار کمی مدفوع از ناحیه مقعد که از کنترل خارج است.
  3. درد در هنگام دخول برای زنان.
  4. حساس درد و بی حسی در ناحیه لگن و زیرشکم.

ادغام تمرینات کگل با متد تمرینی EMS یک برنامه هوشمندانه و حرفه ای است که می تواند با سرعت بالاتری منجر به نتیجه گیری بهتر شود.

نکات مهم تمرینات کگل با دستگاه EMS:

اگر مراجعه کننده شما علائم ضعف در عضلات کف لگن داشت رعایت نکات زیر در حین تمرین با ای ام اس ضروری می باشد:

  1. انجام حرکت نیم اسکوات در هنگام دریافت پالس EMS.
  2. انجام حرکت نیم لانگز در طی جلسات تمرین با EMS.
  3. برنامه دستگاه روی پالس تقویتی و قدرتی تنظیم شود.
  4. برای تمریناتی که در کگل به صورت دراز کش انجام می شود هیچ اشکالی ندارد که همراه با انجام تمرینات درازکش پالس EMS نیز دریافت شود.
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
error: Content is protected !!