نکات مهم برای مربیان ای ام اس
2023-06-28
فرآیند تمرینات EMS
فرآیند تمرینات EMS
2023-07-17
نکات مهم برای مربیان ای ام اس
2023-06-28
فرآیند تمرینات EMS
فرآیند تمرینات EMS
2023-07-17

نکات تمرین با دستگاه Ems

قیمت دستگاه های ای ام اس

مقدمه

نکات تمرین با دستگاه Ems- بی شک برای آغاز و ادامه هر نوع فعالیت ورزشی و ورود به هریک از رشته های ورزشی، تدابیری در ابتدا و حین تمرین و فعالیت بدنی از طرف مربیان و ورزشکاران باید روشن و رعایت شود تا آسیب ها و مضرات آن رشته ورزشی به حداقل یا صفر نزدیک شوند و آثار مثبت و تاثیرات آن بر روی بدن به نقطه حداکثری برسد.

مواردی که قبل از آغاز تمرین با دستگاه ای ام اس باید رعایت شود:

۱- اطمینان از سلامت کامل سیستم قلبی و عروق:
افرادی که قصد دارند با ای ام اس تمرین کنند حتما باید به پزشک مراجعه کرده و از سلامت قلب و عروق خود مطمئن باشند.

۲- عدم بارداری:
دستگاه ای ام اس EMS به عضلات شکم نیز مثل تمامی عضلات بدن انقباض وارد کرده پس امری طبیعی است که بانوان عزیز در هنگام کار با ای ام اس باردار نبوده تا سلامت جنین به خطر نیفتد.

۳- هدف مند ورزش کنید:
درست است که متد تمرینی ای ام اس سریعترین راه برای رسیدن به هدف تمرینی است اما در حین تمرین با ای ام اس هم باید ورزشکار، وقت و اراده خود را از هدف خود دور نکند و جلسات تمرینی را منظم دنبال کند.

۴- نوشیدن آب فراموش نشود:
قبل و بعد از اتمام جلسه تمرینی با دستگاه ای ام اس EMS نوشیدن آب الزامی است چون آب آشامیدنی پس از تمرین سوخت و ساز را افزایش می دهد و موجب بالارفتن متابولیسم پایه می گردد.

۵- پرخوری ممنوع:
خیلی از افراد بر این باورند که چون سرعت متابولیسم در ای ام اس افزایش پیدا می کند پس بدون نگرانی از اضا دافه وزن ، می توانند حجم وعده های غذایی را افزایش دهند که این موضوع امری اشتباه و کاملا غلط است.

۶- سطح دانش مربی
مربیان محترم بر این باورند که کار با دستگاه ای ام اس نکات خاصی ندارد و بسیار آسان است و همه می توانند با آن تمرین دهند که البته کار با دستگاه ای ام اس سخت نیست فقط منوط به تسلط بر دانش علم تمرین است و از ملزومات است که مربیان با تجربه و با ذانش و مهارت برای کار با دستگاه ای ام اس انتخاب شوند.

۷- ورزش انفرادی:
کلیه ورزشکاران و مربیان محترم باید از دستگاه های انفرادی استفاده کرده و ورزش کنند. تمرین با دستگاه ای ام اس که به چند ورزشکار به طور همزمان متصل باشد به دلیل نقض قانون اصل تفاوت فردی در ورزش رد می شود.

 

قیمت دستگاه های ای ام اس

نتیجه گیری- نکات تمرین با دستگاه Ems

در همه رشته های ورزشی اگر طبق قوانین علم تمرین و متد تمرینی آن رشته ورزشی تمرین شود پر سود است و در غیر اینصثورت جز آسیب چیزی در پی ندارد.
متد تمرینی ای ام اس نیز همچون رشته های ورزشی بسیاری که در دنیا وجود دارد اگر استانداردهای تمرینی در آن رعایت شود صد در صد می تواند پرسود باشد و نتایج عالی برجای گذارد، و اگر استانداردها و نکات ایمنی در آن رعایت نشود مثل دیگر رشته های ورزشی سرذشار از آسیب باشد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
error: Content is protected !!