نکات تمرین با دستگاه Ems
نکات تمرین با دستگاه Ems
2023-07-17
لاغری با EMS مثل آب خوردن
لاغری با EMS مثل آب خوردن
2023-08-15
نکات تمرین با دستگاه Ems
نکات تمرین با دستگاه Ems
2023-07-17
لاغری با EMS مثل آب خوردن
لاغری با EMS مثل آب خوردن
2023-08-15

فرآیند تمرینات EMS

 

فرآیند تمرینات Ems

مقدمه:

فرآیند تمرینات EMS-تمامی برنامه های ورزشی، اعم از انواع رشته های ورزشی و تمرینات ورزشی تاثیرات خاص و منحصر به فرد خود را بر روی بدن ورزشکار می گذارند و تمامی این تاثیرات در طی یک پروسه زمانی خاصی انجام می گیرد.

متد تمرینی ای ام اس نیز در پروسه زمانی خود که حدود ۲۰ جلسه در این مقاله عنوان شده تاثرات خود را بطور پیوسته و در طول یک پیوستار مشخص بر بدن پیاده می کند. که در قسمت ذیل بطور کامل بررسی شده است. از جمله:

۱- مرحله سازگاری با متد تمرینی ای ام اس:
اکثر افرادی که سابقه تمرین با ای ام اس را نداشتند در طی ۲ جلسه ی ابتدای آغاز پکیج بدنشان با پالس های ای ام اس EMS هماهنگ و هم سو و سازگار می شود و در تنظیم ریتم تنفسی و هماهنگی آن با مدت و شدت پالس و استراحت به مهرت می رسند.

۲- مرحله قند سوزی:
همانطور که می دانید بدن انسان همواره در برابر چربی سوزی مقاومت نشان می دهد،
در این مرحله درصد قندسوزی چندین برابر درصد چربی سوزی میباشد.
سوخت انرژی و کالری از قند سوزی آغاز شده و پس طبیعی است که در جلسات ابتدایی در آغاز به تمرین با دستگاه ای ام اس ورزشکار قندسوزی شدید، احساس افت قند، ضعف و سرگیجه اندکی را تجربه کند که کم کم این علائم از بین خواهند رفت.

۳- مرحله چربی سوزی:
در این مرحله فرد به راحتی درجه ی پالس های بالاتر را نیز تحمل کرده، شاهد کاهش حجم و سایز خود شده، وارد مرحله از بین رفتن سلولیت ها و چربی های اضافه میباشد.
همچنین در این مرحله شاهد افزایش سطح متابولیسم پایه در طول شبانه روز در بدن ورزشکار خواهیم بود.

۴- فرم دهی و کات عضلات:
درست در زمانی که درصد چربی در بدن ورزشکار کاهش یافته، ورزشکار شاهد فرم گرفتن عضلات خود نیز بوده و پس از گذشت ۱۸ جلسه می تواند تمرینات مربوط به کات شدن عضلات را از دستگاه ای ام اس و مربی خود دریافت کند.

فرآیند تمرینات EMS

فرآیند تمرینات EMS

فرآیند تمرینات EMS-نتیجه گیری:

همانطور که مشاهده می کنید در متد تمرینی ای ام اس طی کردن پروسه مراحل تمرین و تناسب اندام ( یعنی از ورزشکار آماتور و صفر کیلومتر تا بدن آماده و ورزشی ) سریعتر از دیگر متدهای تمرینی و رشته های ورزشی انجام می گیرد و این یعنی ترکیب صنعت، پزشکی و ورزش با یکدیگر در دستگاه ای ام اس .

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
error: Content is protected !!